message
Vršimo obuke za sve sisteme iz naše ponude.

Za zakazivanje termina obuke se možete javiti unosom adrese Vaše elektronske pošte u sledeće polje:

delivery
Dostavu vršimo radnim danima

Ukoliko želite dostavu danas za sutra, molimo Vas da se javite do 13h. Za porudžbine preko 15.000RSD+PDV dostava je besplatna!

Zainteresovani ste za posao u našoj kompaniji? Vaš CV i prijavu možete poslati na : posao@falcopsc.co.rs

Izjava o politici i ciljevima kontrolnog tela

Kontrolno telo tipa C  Privrednog društva Falco PSC d.o.o.(u daljem tekstu KT) organizuje i sprovodi  svoje poslovne  aktivnosti u okviru  Sistema menadžmenta kontrolnim telom  (u daljem tekstu SMKT), usklađenim sa zahtevima standarda SRPS ISO/IEC 17020.

Osnovni cilj rada KT je ispunjenje zahteva korisnika za kontrolisanjem, u skladu sa obimom akreditacije i važećim propisima i standardima, uz neprekidno obezbeđenje poslovnog ambijenta za postizanje pojedinačnih ciljeva:

  • Nezavisnost u okviru Organizacije u meri koju zahteva izabrani tip KT.
  • Poštovanje zakona, tehničkih propisa i standarda pri radu.
  • Korišćenje propisanih metoda i uputstava za kontrolisanje.
  • Korišćenje adekvatne, ispravne i etalonirane opreme.
  • Nepristrasno kontrolisanje, bez komercijalnih, finansijskih i drugih pritisaka.
  • Obezbeđenje potrebne poverljivosti informacija koje se dobijaju ili nastaju tokom rada KT.
  • Održavanje dobrih odnosa sa korisnicima, isporučiocima roba i usluga i podugovaračima.
  • Identifikacija rizika po nepristrasnost i primena mera za njegovo uklanjanje ili kontrolisanje.
  • Podizanje kompetentnosti zaposlenih za postizanja boljih rezultata u 
  • Propisano izveštavanje o rezultatima kontrolisanja.
  • Pravovremena i objektivna obrada prigovora i žalbi korisnika na rad KT i rezultate kontrolisanja.
  • Obezbeđenje dobrog životnog standarda zaposlenih, nezavisno od rezultata rada KT.
  • Očuvanje i poboljšavanje bezbednosti  i zdravlja zaposlenih tokom rada u KT

Svi zaposleni, saradnici KT i druga angažovana lica i organizacije obavezni su  da svojim radom i postignutim rezultatima doprinose ostvarivanju postavljenih pojedinačnih ciljeva, saglasno svojim kompetentnostima, odgovornostima i dodeljenim radnim zadacima u procesu kontrolisanja.

Ova Izjava o Politici i ciljevima KT je javno dostupna i obaveza je  svih zaposlenih u KT i matičnoj organizaciji, saradnika i drugih zainteresovanih strana da je poštuju i sprovode tokom angažovanja u KT i realizovanja svojih obaveza i radnih zadataka.

 

Uslovi Kontrolisanja

  1. Obim aktivnosti kontrolisanja

Kontrolno telo (u daljem tekstu KT)  privrednog društva FALCO PSC DOO Niš obavlja kontrolisanje instalacija i uređaja za automatsko otkrivanje i dojavu   požara u skladu sa akreditacijom ATS i/ili ovlašćenjem dodeljenim od strane MUP Republike Srbije. Kao tip C, KT pruža usluge preko ”prve strane” i ”druge strane” u skladu sa zahtevom naručioca usluga ili sklopljenim ugovorom o kontrolisanju.

  1. Nepristrasnost i nezavisnost

Sve aktivnosti kontrolisanja KT sprovodi nepristrasno, ne dozvoljavajući da bilo kakvi pritisci sa strane kompromituju njegovu nepristrasnost i nezavisnost. U tom cilju u Kontrolnom telu je osigurano adekvatno razdvajanje aktivnosti kontrolisanja od drugih aktivnosti matične organizacije.

  1. Poverljivost

Kroz pravno preuzete obaveze, KT odgovorno upravlja informacijama  dobijenim iii nastalim  tokom obavljanja aktivnosti  kontrolisanja.  KT će unapred  informisati  korisnika o informacijama koje namerava  da učini javno dostupnim.

Osim informacija  koje korisnik  čini javno dostupnim, iii  onda kada je to između  KT i   korisnika  dogovoreno (npr.  za svrhu  odgovaranja  na  prigovore),  sve  ostale informacije    tretiraju  se  kao poverljive.

Kada se od KT na osnovu  zakona ili ovlašćenja, proisteklih iz ugovornih obaveza, zahteva da objavi  poverljive informacije,  tada će KT, osim ako je to zakonom zabranjeno,  obavestiti  korisnika, kojeg se to tiče, o predatim informacijama. Sa informacijama o korisniku, dobijenim iz drugih izvora, osim od strane korisnika (npr.  prigovori  na osnovu propisa) KT postupa kao sa poverljivim.

  1. Tehnicka dokumentacija za objekat/predmet kontrolisanja

Ako drugačije nije dogovoreno, korisnik je u obavezi da KT dostavi prateću tehničku dokumentaciju za objekat/predmet kontrolisanja pre početka obavljanja aktivnosti kontrolisanja.

  1. Pristup objektima/predmetima kontrolisanja

Korisnik usluge kontrolisanja se obavezuje da obezbediti neomentan pristup objektima/predmetima kontrolisanja.   U slučaju  specifičnih  objekata/predmeta kontrolisanja, neophodno je da predstavnik korisnika prati osoblje KT tokom obavljanja kontrolisanja.

  1. Transport osoblja i opreme za kontrolisanje

Korisnik usluge kontrolisanja je u obavezi da KT nadoknadi troškove transporta osoblja i opreme za kontrolisanje, ako se kontrolisanje obavlja izvan sedišta KT.

  1. Vlasnistvo i pravo upotrebe isprava o kontrolisanju

KT, nakon obavljenih aktivnosti, izdaje odgovarajuće isprave u skladu sa utvrdenim stanjem.  Korisnik ima  pravo da koristi rezultate kontrolisanja u skladu  sa namenom.   Korisnik usluge kontrolisanja je obavezan da  rezultate kontrolisanja koristiti tako da ne mogu biti  pogrešno protumačeni ili zloupotrebljeni na bilo koji način.

Korisnik ima pravo da reprodukuje dobijene isprave o kontrolisanju samo  u celosti.  Drugi vid korišćenja rezultata kontrolisanja moguć je samo uz saglasnost KT.

  1. Odgovornost za kvalitet pružene usluge kontrolisanja

U slučaju pojave neusaglašenosti na štetu korisnika kontrolisanja, koja je posledica nekvalitetno izvršenih usluga kontrolisanja, to se zapisnički utvrđuje od strane predstavnika korisnika usluge i predstavnika KT, koje preuzima na sebe obavezu da nadoknad nastalu štetu i otkloni neusaglašenosti.

  1. Bezbednost i zdavlje na radu

Pri izvršenju usluga kontrolisanja, KT preduzima sve neophodne mere  za očuvanje bezbednosti i zdravlja na radu sopstvenog osoblja, kao i prisutnih predstavnika  korisnika usluga kontrolisanja, u skladu sa odredbama akata o bezbednosti i zdravlju na radu korisnika i KT.

  1. Rokovi obavljanja usluga kontrolisanja

Aktivnosti kontrolisanja obavljaju se u ugovorenim rokovima ili prema dogovoru sa korisnikom.

  1. Ostale odredbe

U slučaju  pojave neslaganja ili nesporazuma između korisnika i KT tokom kontrolisanja ili po dostavljanju isprave o kontrolisanju, korisnik ima pravo prigovora/žalbe KT na obrascu koji je javno dostupan.

 

Izjava o politici i ciljevima KT

Izjava o nepristrasnosti KT

Obim akreditacije KT

Opšti uslovi pružanja usluga KT

Zahtev za kontrolisanje

Prigovor/Žalba